Dla Klienta
Aktualizacja umowy na dostawę wody i / lub odprowadzanie ścieków na innego płatnika
Jeżeli nabyli (zakupili) Państwo nieruchomość, która obsługiwana była przez nasze przedsiębiorstwo w zakresie dostawy wody i/lub odprowadzanych ścieków, należy przepisać umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków na nowego właściciela nieruchomości
Sposób załatwienia sprawy:
Należy zgromadzić poniższe dokumenty i dostarczyć do PWiK Sp. z o.o. :
a) W przypadku osób fizycznych:
– wypełniony WNIOSEK o zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków – tytuł prawny nabycia nieruchomości (akt notarialny/wypis z księgi wieczystej/ Postanowienie sądowe) – Pełnomocnictwo / Upoważnienie do zawarcia umowy ( w przypadku, gdy jest więcej niż jeden właściciel) – aktualny dokument tożsamości (dowód osobisty/paszport i/lub poświadczenie miejsca zamieszkania) – protokół zdawczo – odbiorczy, zawierający dane: adres nabytej nieruchomości, datę przejęcia/przekazania nieruchomości, numery wodomierzy, stan wodomierzy lub oświadczenie o kontynuacji rozliczeń – w przypadku braku protokołu zdawczo-odbiorczego
W przypadku nieuporządkowanych spraw spadkowych (po zmarłym) do czasu ustalenia spadkobiercy, należy dodatkowo przedstawić akt zgonu dotychczasowego właściciela nieruchomości
b) W przypadku osób prawnych – podmiotów gospodarczych:
– wypełniony WNIOSEK o zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków – akt własności lub umowa kupna-sprzedaży – wypis z KRS-u – numer NIP – numer REGON – protokół zdawczo-odbiorczy, zawierający dane: adres nabytej nieruchomości, datę przejęcia/przekazania nieruchomości, numery wodomierzy, stan wodomierzy, lub oświadczenie o kontynuacji rozliczeń – w przypadku braku protokołu zdawczo-odbiorczego.
Termin załatwienia sprawy:
14 dni
Informacje dodatkowe:
Po przedstawieniu powyższych dokumentów pracownik przedsiębiorstwa przygotuje odpowiednią umowę dla nowego właściciela nieruchomości.