Oferty pracy


1.  Operator koparko-ładowarki

Hajnówka , woj. podlaskie

oferta do odwołania

umowa o pracę

pełny etat

pracownik fizyczny

praca w terenie

Wynagrodzenie: miesięczne
Praca zmianowa: Nie

Zakres obowiązków

1.  Obsługa koparki i koparko-ładowarki w celu wykonywania prac ziemnych, wykopów i niwelacji
terenu.
2.  Przestrzeganie przepisów BHP i dbanie o bezpieczeństwo na placu budowy.
3.  Współpraca z innymi pracownikami budowy i kierownictwem w celu efektywnej realizacji zadań.
4.  Zgłaszanie usterek lub awarii sprzętu do odpowiednich osób.

Nasze wymagania

1.   Doświadczenia w obsłudze koparek, w tym koparko-ładowarek (aktualne uprawnienia)
2.  Umiejętności obsługi sprzętu budowlanego
3.  Znajomości zasad BHP na placu budowy
4.  Gotowość do pracy w terenie i zmianie lokalizacji budów
5.  Umiejętność pracy w zespole
6.  Komunikatywność i chęć nauki nowych umiejętności związanych z pracą na koparce

To oferujemy

1.   Zapewniamy stabilne zatrudnienie
2.  Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności

Sposób składania dokumentów:

osobiście w siedzibie Spółki (sekretariat tel. do kontaktu 85 8733032),
drogą elektroniczną na adres: biuro@pwik-hajnowka.pl

Niezbędne dokumenty:

  • CV z klauzulą zgody o treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

OSOBY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTANĄ ROZPATRZONE NEGATYWNIE, NIE BĘDĄ O TYM INFORMOWANE, A OFERTY ZOSTANĄ KOMISYJNIE ZNISZCZONE PO ZAKOŃCZENIU REKRUTACJI.


2.  Główny Księgowy/a

Hajnówka , woj. podlaskie

oferta do odwołania

umowa o pracę

pełny etat

pracownik biurowy

praca stacjonarna

Wynagrodzenie: miesięczne
Praca zmianowa: Nie

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie:

  1.  Prowadzenie pełnej księgowości
  2.  Sporządzanie wewnętrznej i zewnętrznej sprawozdawczości finansowej
  3.  Sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT, itd.
  4.  Współpraca z US, ZUS, GUS
  5.  Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
  6.  Współpraca z instytucjami kontrolującymi

Jeśli posiadasz:

  1.  Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata,
  2.  Bardzo dobrą znajomość ustawy o rachunkowości,
  3.  Praktyczną znajomości prawa podatkowego,
  4.  Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomiczne) lub pokrewne

i dodatkowo:

  1.  Biegle obsługujesz komputer;
  2.  Jesteś osobą dokładną i skrupulatną
  3.  Jesteś osobą otwartą na nowe wyzwania i  lubisz ambitne cele

To oferujemy:

  1.  Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
  2.  Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego
  3.  Przyjazną atmosferę

Sposób składania dokumentów:

osobiście w siedzibie Spółki (sekretariat tel. do kontaktu 85 8733032),
drogą elektroniczną na adres: biuro@pwik-hajnowka.pl

Niezbędne dokumenty:

  • CV z klauzulą zgody o treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

OSOBY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTANĄ ROZPATRZONE NEGATYWNIE, NIE BĘDĄ O TYM INFORMOWANE, A OFERTY ZOSTANĄ KOMISYJNIE ZNISZCZONE PO ZAKOŃCZENIU REKRUTACJI.