Internetowe biuro obsługi klienta (IBOK) zostało utworzone w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Hajnówce w celu udoskonalenia obsługi oraz poszerzenia kontaktu z Odbiorcą.
Program IBOK jest bezpłatnym serwisem przy pomocy, którego Odbiorca PWiK Sp. z o.o. w Hajnówce może w dowolnym momencie za pomocą połączenia internetowego zalogować się do swojego konta, by sprawdzić stan należności, podejrzeć wystawione faktury, podać stan wodomierza.
Użytkownikami IBOK-u mogą zostać wszyscy klienci PWiK Sp. z o.o. w Hajnówce, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają aktualną umowę z PWiK Sp. z o.o. w Hajnówce,
- zaakceptowali regulamin IBOK,
- prawidłowo przeprowadzili rejestrację,
- posiadają sprzęt (np. komputer, smartfon) spełniający wymogi techniczne.
Dzięki IBOK klient Spółki na łatwiejszy dostęp do aktualnych informacji o świadczonych na jego rzecz usługach oraz otrzymuje możliwość:
- bieżącej weryfikacji wzajemnych rozliczeń oraz podgląd stanu aktualnego,
- wglądu w historię odczytów i wystawionych faktur,
- podania stanu wodomierza,
- analizowania zużycia wody za dowolny okres przy pomocy wykresu liniowego bądź kolumnowego,
- pobrania podstawowych wniosków obowiązujących w Spółce,
- otrzymywania na bieżąco powiadomień i komunikatów (np. o awarii).
Serdecznie zapraszamy i zachęcamy do korzystania z IBOK.